Ragozni sem kell, hogy Magyarországon meglehetősen népszerű a PayPal, ami végre magyar nyelven is elérhetővé vált!
Kétségtelen, hogy megvan az igény a PayPal globális online fizetési módszerre, amellyel akár küldeni és akár fogadni is lehet a pénzt. A rendszer már jó ideje elérhető Magyarországon is, ráadásul a felhasználók élnek is a lehetőséggel, ráadásul számos jövőbe mutató fejlesztéssel találkozhattak az elmúlt időszakban is.
Az egyetlen bökkenő talán az lehetett, hogy a PayPal angol nyelven volt elérhető. Mármint eddig. Most ugyanis a weboldal és a mobilalkalmazás is megkapta a magyar nyelvet, legalábbis számos funkció esetében találkozhatunk anyanyelvünkkel.
Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatója az újítás kapcsán meg is jegyezte, hogy a cél egyértelműen az, hogy minél kényelmesebbé tegyék az online vásárlást felhasználóik számára. Ezzel a lépéssel pedig természetesen ezt a komfort érzetet szerették volna növelni.
„Ennek köszönhetően azok is könnyebben és nagyobb biztonságban tudnak árut vagy szolgáltatást vásárolni, értékesíteni vagy pénzt küldeni, akik számára az angol nyelv miatt ez némi nehézséget jelentett” – mondta el Marcin Glogowski.
Több funkció is megkapta a magyar nyelvet, vegyük gyorsan ezeket is végig.
- fiók létrehozása
- fizetés
- a profil beállítások
- útmutató a csomagvisszaküldés költségeinek megtérítésére
- a problémás fizetésből vagy vásárlásból adódó károk megtérítésének útmutatója
- a hazai és külföldi webshopok aktuális információit és ajánlatait tartalmazó hírlevél
- a fentiekhez pedig természetesen az összes számlainformáció magyar nyelven is rendelkezésre áll. Továbbá jó hír, hogy a magyar nyelvű számlák kiállítása is lehetségessé vált.
A tapasztalatok szerint a PayPal, mint fizetési megoldás komoly népszerűségnek örvend Magyarországon, sőt a mi régiónk alapvetően is kiemelt fontosságú a cég számára. A PayPal saját felmérései szerint is a magyar vállalatok aktív értékesítést folytatnak több országgal is (USA, Egyesült Királyság, Kanada, Ausztrália, Németország, Olaszország, Spanyolország).
Valamint az IPSOS-nak is van egy idevágó felmérése. Eszerint a magyarok a hazai online webshopok mellett elsősorban Kínából vásárolnak (36%), majd az erősorrend a következő: Egyesült Királyság (15%), Németország (13%), USA (9%) és Japán (4%).
Elsősorban divatcikkekre költünk, de az elektronikai termékek és a játékok és a hobbi termékek is nagy népszerűségnek örvendenek.